Komiteler Çalışma Prensipleri; 1- Her komite (YK üyesi harici üyelerden olması tercih edilerek) bir başkan seçecektir. 1) ANGİKAD Üyelik ve Genişleme Komitesi Üye memnuniyetinin sağlanması ve üye kazandırmaya yönelik çalışmaların yürütülmesi 2) ANGİKAD Sinerji ve Paylaşım Komitesi Mevcut üyelerin etkinliklere katılımının sağlanması, üyeleri bir araya getirerek ilişki, aidiyet ve işbirliğinin artırılmasına yönelik çalışmaların yürütülmesi 3) ANGİKAD Kamu-STK İlişkileri Komitesi Kamu kurumları ve STK’lar ile ilişkilerin geliştirilmesi ve işbirlikleri yapılması 4) ANGİKAD Proje Geliştirme Komitesi AB, AKA, Dünya Bankası, Elçilikler vb. kurumlarla hibe destekli projeler geliştirilmesi 5) ANGİKAD Akademi Dernek üyeleri ve potansiyel girişimcilere yönelik eğitim programlarının yürütülmesi 6) ANGİKAD Kurumsal İletişim Komitesi Basın, yayın, sosyal medya gibi aracılarla ANGİKAD’ın bilinirliliği, marka değerini artırmaya yönelik çalışmaların yürütülmesi, kurumsallaşma sürecinin yönetilmesi ve sponsorluk desteği sağlayabilecek firmalarla görüşmelerin yürütülmesi 7) ANGİKAD Uluslararası İlişkiler Komitesi (Yurtdışında ANGİKAD) Uluslararası platformlarda projelerin hayata geçirilmesi ile iletişim ağının geliştirilmesi, Türkiye genelindeki kadın girişimciliğini desteklerken, aynı zamanda yurtdışında bilinirliğini arttıracak ve ülke ekonomisine katkıda bulunacak çalışmaların yürütülmesi 8) ANGİKAD Burs Komitesi Bursiyer sayısını arttırmaya yönelik çalışmaların yürütülerek farklı komitelerle de iş birliği içerisinde burs fonuna gelir sağlanması 9) ANGİKAD Sağlık ve Çevre Farkındalık Komitesi Doğa, sanat, sağlık gibi konularda farkındalığı arttıracak çalışmalar yapılması 10) ANGİKAD TOCE Komitesi Yıl boyunca, toplumda fırsat eşitliği bilincini güçlendirecek faaliyetlerin gerçekleştirilmesi |